Revelatoke

7 augustus 2022 - Revelstoke, Canada

Hallo,

Het is lang geleden, dat ik een verhaaltje schreef, maar we zaten de meeste tijd zonder server dus helemaal niets.

van Whistler zijn we naar manning park gereden en vonden een plekje in de Hammond campground. In Hope boodschappen gedaan. Daarna naar Bromley Rock campground, waar we dezelfde park ranger hadden, die erg graag naar Ierland wilde en van ierse muziek hield . Laat ik die nu net op mijn telefoon hebben. Even staan te luisteren. Die vertelde dat de man hier dit jaar ook stond  en die zo van het sterrenstelsel hield. De vorige keer, dat we hier waren, hebben we naar een sateliet staan te kijken die overging. Dus ook een praatje gehouden.
daarna naar Fintry campground. We hadden een mooi plekje met een strandje erbij. Heerlijk.

We reden ook nog langs Keremeos, waar het  bos in brand stond op de berg. Het brandt nu nog en er zijn een paar honderd mensen al geevacueerd.

nog naar Kelowna geweest. De armoede en geralateerd met drugs is verschrikkellijk. Tegen de puien van dure winkels liggen ze gewoon te slapen. Te spuiten voor de winkels. Erg bar.
ik heb nog met een vrouwtje staan te praten die had haar kat in een tas mee naar de winkel. Was bang dat “dierenvrienden” haar kat zouden stelen omdat ze miauwde. We reden nog langs een motorongeluk. Toch wel wat ellende gezien.
Daarna naar Summit Lake campground. Met de pont over, die hier gratis is. Nog naar Sandon gereden een ghosttown heel apart. Alles zoals vroeger. Je kon daar niet meer de berg op want er was een mijn ingestort .de trail naar Wilson falls was volgens ons gevaarlijk en we zijn dan ook terug gegaan. ‘S middags naar Nakusp en de hottub gebadderd. We hebben trouwens best wel veel gezwommen in diverse meren. We zijn nu onderweg naar Rogers pass.

groetjes Piet en Iteke.

1. Arie Slob:
    7 augustus 2022
    Dank je wel voor jullie bericht, goed om te lezen!
    Groet vanuit Rosport Luxemburg
    Arie
  2. Daniël Dik:
    7 augustus 2022
    We zijn weer op de hoogte van jullie belevenissen. Pieter, heb je een nieuwe auto gekocht?
    Groet vanuit Steinheim in Luxemburg.
  3. Lenie erkelens:
    7 augustus 2022
    Wat zien jullie veel, mooie en verdrietige dingen, nu nog een paar dagen en dan weer naar huis, ook fijn! We kijken uit naar foto’s en film, nog even genieten!
    Groeten John en Lenie.
  4. Will en Arie:
    8 augustus 2022
    Weer veel.gezien en meegemaakt. Ik lees dat jullie over een paar dagen alweer naar huis gaan?
    Zal weer omschakelen zijn in de Lingestraat.
  5. Arie en Netty van Stek:
    8 augustus 2022
    Deze vakantie is wel heel anders dan andere keren. Zo zie je maar weer wat er in een paar jaar kan veranderen in de natuur. Maar het belangrijkste is dat jullie veel hebben gezien en meegemaakt! Nog even genieten!
  6. Lies:
    8 augustus 2022
    Het is nooit saai he, altijd wel iets te beleven. Veel plezier verder.
  7. Rob en Joan van Tricht:
    Geniet nog heerlijk en intens de laatste paar dagen! Liefs Rob & Joan