Hotel

11 augustus 2022 - Calgary, Canada

Hallo,

7 aug zijn we naar loop brook campground gegaan. Het was een kleine camping maar een super plekje. Wel bear spray mee de tent ingenomen ‘s avonds.

’sOchtends hebben we de Asulkan trail gelopen erg mooi. Tweemaal berenpoep gezien. Jemoet lawaai maken dus wij roepen altijd E O keihard 😜

De volgende dag naar onze laatste camping gereden in Banff. Rustig aan gedaan, bij vermillion lakes gezeten heerlijk. Spareribs gegeten. ‘s Avonds kwam er een jong stel die een wereldtocht op de fiets aan het maken waren. Nergens een plekje op een camping. Dus wij zeiden komt erbij, plek zat. We hebben daar super gezellig mee zitten praten en de taal was geen probleem, want het waren belgen. Vandaag kregen ze het plekje van de over buurman, want die gingen een dag eerder weg. Dus konden ze bijkomen voor het volgende doel. Door Amerika naar Mexico over een gravel fietspad. Dapper hoor.

wij hebben bijna alles ingepakt en gaan morgen naar het vliegveld

groetjes Pieter en Iteke.

1. Ineke Hageman:
    11 augustus 2022
    Van jullie ook heel dapper hoor. Leuk om zo mensen te ontmoeten en nog te kunnen helpen ook.
    Wat een mooie foto’s weer. En een schitterende tocht denk ik.
    Groetjes vanuit een warm Nederland. En alvast een goede reis naar huis.
  2. Arie Slob:
    11 augustus 2022
    Zal de verhalen gaan missen, maar aan alle goede dingen komt een einde, reuze benieuwd wanneer we de "filmavond" krijgen, het blij vooruitzicht dat mij streelt ...
    Groet, fijne dag en goede terugvlucht gewenst vanuit Luzern
    Daniël en Arie
  3. Lenie erkelens:
    Wat een mooie foto's !
    We wensen jullie een goede reis naar huis!
  4. Marleen Tempelaar-Bakker:
    Wauwwwww. Geweldig. Goede reis. Liefs
  5. Will en Arie:
    11 augustus 2022
    Jammer dat het er al weer bijna op zit. In ieder geval een memorabele reis weer.
    Een goede reis. Maar hopen dat jullie bagage niet onderaan op een grote hoop op Schiphol verdwijnt maar meegaat naar de Lingestraat.
  6. Carmen:
    Tot morgen!
  7. Iraja:
    11 augustus 2022
    Mooie foto's!! weer heerlijke avonturen beleefd en veel moois gezien! alvast een goede terugreis toegewenst!
  8. Arie en Netty van Stek:
    11 augustus 2022
    Toen jullie weg gingen dacht ik, zo die blijven lang weg, maar de tijd vliegt voorbij!
    In ieder geval heerlijke weken gehad! Een goede vlucht terug!!!
  9. Willy leurgans:
    11 augustus 2022
    Wat een reuze belevenis, mooie foto’s en een safe trip home. Hoop jullie zondag of eerder te zien. Groetjes, willy
  10. Lies:
    12 augustus 2022
    Wat gaat het snel zeg, goeie vlucht naar huis en tot gauw.
    Liefs Lies