Hotel, Calgary

1 juli 2022 - Calgary International Airport, Canada

Hallo,

Op het ogenblik zitten we in het hotel. Wij zijn wezen ontbijten bij Tim Horton, is altijd lekker. Gisteren hadden we een vliegtuigdag. In Amsterdam viel het alles mee en gingen vrij vlot door de douane. We vlogen naar Toronto. We moesten daar over stappen naar het volgende vliegtuig naar Calgary. Maar de koffers moesten er ook uit en opgehaald en weer ingeleverd met de nodige administratieve rompslomp. Veel mensen, heel de dag en nacht een mondkapje op, ook in het vliegtuig. We waren versleten. Dus nog 5 uur vliegen naar Calgary. Het autoverhuurbedrijf dicht, dus met de taxi naar het hotel. Waar we om 3 uur in de ochtend aankwamen. Nadat we Janneke en Daan gebeld hadden direct naar bed. Vanochtend met een auto van de hotelservice weer naar het vliegveld en de auto opgehaald. Nu even rust.
Groetjes Pieter en Iteke.

1. Lenie erkelens:
    1 juli 2022
    Wat fijn dat jullie er zijn, wat een grote reis, nu even bijkomen en dan op avontuur!! Wij reizen mee!! 🥰 john en kenie
  2. Will en Arie:
    1 juli 2022
    Fijn dat jullie er zijn. Kan mij voorstellen dat de reis vermoeiend was.
    Nu even bijkomen, dan kan het grote genieten beginnen.
    Vanuit Hongerige Wolf genieten we een beetje met jullie mee.
  3. Pietertje:
    1 juli 2022
    Hoi, wat een vlotte reis, maar niet heus. Maar jullie zijn gezond en wel aangekomen. Nu,,,op naar het avontuur. Ik kijk weer uit naar jullie belevenissen. Lieve groet 10
  4. Carmen:
    1 juli 2022
    Wat een reis joh! Lijkt me toch zwaar! En die mondkapjes waren jullie natuurlijk niet meer gewend. Fijn dat jullie in het hotel zitten. Nu maar eens genieten!
  5. Arie Slob:
    1 juli 2022
    Dank jullie wel, wat een ongelukkig begin van de reis, maar jullie overwinnen alle ongemakken!
    Groet en goed weekend vanuit Barendrecht
    Arie
  6. Daniël Dik:
    1 juli 2022
    Vakantie is leuk, maar reizen is tegenwoordig een hele opgave en uitdaging. In ieder geval op de eerste plaats van bestemming gearriveerd. Uitrusten en dan genieten!
    Groeten uit Barendrecht.
  7. Lies:
    1 juli 2022
    Top veilig aan de overkant dus met een goeie nachtrust hoop ik. Kan de vakantie beginnen.
  8. Inge:
    2 juli 2022
    Fijn dat jullie safe zijn aangekomen. Fijne vakantie en ben benieuwd naar de verhalen.
  9. Wim:
    2 juli 2022
    Het is nu bij jullie midden in de nacht, dus jullie liggen heerlijk van de nachtrust te genieten. Maar straks uitgeslapen op pad voor de eerste reis, en vanavond in jullie eigen tentje. Veel plezier samen. En ook ik kijk uit naar jullie verhalen.
  10. Anja van Stek:
    2 juli 2022
    Zo lang reizen is nooit leuk. MAAR nu dan kunnen jullie op pad en gaan genieten.
    Veel plezier.
    Willem en Anja
  11. Martin Van dongen:
    2 juli 2022
    Nou piet en iteke ik hou het kort want de vacantie is nog lang genoeg geniet er van.groet marion en martin
  12. Ineke Hageman:
    2 juli 2022
    Zoooo... Aardig tripje achter de rug. Je moet er veel voor over hebben om in jullie droomland te komen. Hopelijk nu relaxend de reis vervolgen. Hou jullie in de gaten. 😀😘
  13. Arie en Netty van Stek:
    3 juli 2022
    Oh jee, wat een reis! Maar er staan jullie een mooi aantal weken van genieten te wachten!!
    Genieten maar!