4 juli Banff

4 juli 2022 - Banff, Canada

Hallo,

hHier zijn we weer. Vanuit een bewolkt Banff. We hebben vanuit het hotel naar Banff de landelijke route genomen. We zagen op de weg nog een fiets met 1 wiel en de man erop met armen wijd om in evenwicht te blijven. Grappig gezicht. Nog even in het zonnetje gezeten bij een mooi meer.  Gisteren zijn we wezen lopen in de Kananaskis. We reden daar over een gravel weg en zouden eerst naar Chester lake gaan, maar deze was dicht vanwege de vele sneeuw van de winter. De trail was in slechte staat. Maar we hebben 8 km. gelopen en mooie natuur gezien.  Daarna op het gemak teruggereden.
vandaag is het Piet zijn verjaardag en gaan we rijden over de bow Valley Parkway, want dat is zijn lievelingsweg. Vanochtend heeft Piet een marter gezien. En gisteren hebben we geiten gezien op de weg.  We hebben een rustige start. heerlijk.
tot de volgende keer.

groetjes Pieter en Iteke.

er staan ook nog een paar foto’s op.

nog een ps. Net werden we gebeld door Tineke, Ank en Wim die hadden met hoedjes en slingers een verjaardagscadeau. Ontzettend leuk En lief. Nogmaals bedankt.

1. Anja van Stek:
    4 juli 2022
    Van harte gefeliciteerd en geniet samen van Pieter zijn mooie route.
  2. Arie Slob:
    4 juli 2022
    Dat is weer genieten voor jullie en daarmee voor ons, je verjaardag in Canada!
  3. Wim kerkhof:
    4 juli 2022
    Hoi Pieter gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde jaren! ps hier zijn ook geiten! groetjes van Corry en Wim.
  4. Rob en Joan van Tricht:
    4 juli 2022
    Hieperdepiep Hoera🎉🎉!! Van harte gefeliciteerd uit Breukelen! En geniet heerlijk van jullie geliefde Canada! Liefs Rob & Joan
  5. Ank hol:
    4 juli 2022
    Gelukkig nieuw jaar Pieter. Jullie hebben een mooie start met deze prachtige foto's .
    gr. ank
  6. Lies:
    4 juli 2022
    Heerlijk je verjaardag vieren samen in die omgeving. Geniet maar lekker verder 😘
  7. Arie en Netty van Stek:
    5 juli 2022
    Genoten van je favoriete weg Pieter? Fijn om een beetje rustig te kunnen beginnen.
    Die eerste foto, is dat jullie verblijf??(haha). Goede reis verder.
  8. Iraja:
    9 juli 2022
    Jullie hebben een mooie camper gehuurd. Wel groot rijbewijs voor nodig zeker 🤣. Gefeliciteerd Piet
  9. Iteke:
    9 juli 2022
    Ja heb ik ff gehaald. Goed he.😢 De camper van jullie hebben we ook nog gezien 🤪