Houston b.c.

15 juli 2022 - Vancouver, Canada

Hallo,

Het is vandaag vrijdag de 15de. De 11de zijn we naar mount Edith cavell gereden en hebben het pad van de glacier gelopen. De meadows trail was gesloten vanwege te veel sneeuw.

Het was leuk. Het meertje was grotendeels nog bevroren. Maar je kon er niet op staan, daar kwam Piet achter 🤪. Er lag een soort sneeuwbal op de glacier. Ben blij, dat hij er niet afkwam. We hebben wel lawine gerommel gehoord.

De volgende dag naar Purden lake gereden, veel regen en snachts onweer. Piet nog wel gevist.

toen Lac Beaumont, nog steeds regen. Door fort fraser gereden, stoffig stadje.

Gisteren een rondrit gedaan om François lake. De campings er omheen waren niet echt fijn en een muggen vreselijk. Wel erg mooi. Nog een eland gezien. Geslapen gratis, ik hoor hier een paar mensen lachen, op een gemeentelijke camping.

We zitten nu een bakkie te doen en de lucht klaart op. Al een paar adelaars gezien en iets minder, een dode beer, waarschijnlijk aangereden.

nog een paar foto’s en groetjes Pieter en Iteke.

1. Carmen:
    15 juli 2022
    Klinkt koud!! Hoop dat jullie muggen sprak bij hebben!
    Wij genieten hier van het zonnetje! Groetjes vanaf de oudendijk
  2. Willem:
    15 juli 2022
    Sturen volgende week wel 10 graden jullie kant op. Kunnen we hier wel missen. Ben je ook gelijk van die koude glaciers af
  3. Lenie erkelens:
    Wat een sneeuw!!
    Waar komen al die muggen vandaan?
    Ik hoop dat het stopt met regenen en jullie nog veel mooie dingen tegenkomen!!!
  4. Arie Slob:
    15 juli 2022
    Goed om te lezen lieve mensen!
    Vandaag samen met Daniël te gast geweest bij Ina en Jan-Frans in Hulst, erg leuk,mede dankzij het prachtige weer
    Griet en goed weekend
    Arie
  5. Pietertje:
    16 juli 2022
    Weer een leuk verslag. Jammer hoor die kou. Het wordt vast beter, voor je terug bent. Nee joh. Morgen!!!! Lieve groet. 10
  6. Arie en Netty van Stek:
    16 juli 2022
    Jammer dat het weer niet zo best is. Het is te hopen dat jullie toch ergens wat aangenamere temperaturen krijgen en geen regen! Als je het in ieder geval maar naar je zin hebt en zo te horen(lezen) is dat zo.
  7. Willy leurgans:
    18 juli 2022
    Wisten jullie niet van de sneeuw en de kou? Als je de reis zo bedoeld had, hebben jullie dikke kleding bij je? Die regen is niet prettig maar het kan alleen maar beter woordenkennis jullie zien meer dan wij hier. Genieten maar, groetjes Willy.
  8. Iteke:
    19 juli 2022
    We wisten wel, dat het kouder zou wezen en zou regenen. Maar de zomer is in heel b.c. Later. En kleding hebben we genoeg hoor
  9. Lies:
    19 juli 2022
    Bizar wij smelten hier en jullie hebben sneeuw en ijs.